fredag 15 november 2013

Månader av tystnad..

Har varit tyst och dött här i några månader.
Har inte haft tid och ork till att blogga.
Jag håller på att starta upp en webbutik och i förlängningen en fysisk butik.
Det går åt mycket kraft och tålamod då jag är totalt novis inom detta med webbutiker.
Men med envishet kommer man långt så nu är det G äntligen.
Kommer att öppna den i årsskiftet.



Har ju tre stora intressen och dessa tänker jag jobba vidare med i butiken.
Trädgård, inredning och att pyssla.



Kommer att byta namn och brädda min blogg här, den kommer i fortsättningen att få handla om de andra bitarna också. Byter namn till Ing-Maris hem och trädgård då min butik kommer att heta det,  Håller på att renover en bod där min butikska vara som en liten gårdsbutik.

                                               Kram Ing-Mari




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar