måndag 3 februari 2014

Ledig måndag..

Ser ut att bli en underbar måndag solen skiner och det droppar från taken.
Är så vår känslorna gör sig påminda.

Vi är en liten relativt lokal trädgårdsgrupp på FB som jag starta förra sommaren då jag inte hade någon direkt som jag kunde dela mitt stora trädgårdsintresse med. Och vi har blivit ett glatt litet gäng och hoppas på ännu fler medlemmar. Vi var några som träffades igår för att göra upp en grovplanering för sommarens små road trippar. Ska bli så kul att få se alla lika sinnades trädgårdar.




Har även hunnit måla klart skänken, riktigt nöjd med resultatet.
Skulle gärna vilja behålla den men har ingen plats tyvärr.

Tänkte börja på nästa skänk idag och klura ut hur jag vill måla den.
Ta gärna en titt i min webbutik.

                                         Kram Ing-Mari


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar