fredag 5 april 2013

Fredag igen...

Den här veckan är det ett brett tema på blommig fredag...Solen...
Vi har haft några riktigt härliga dagar med solsken och några plusgrader.
Och genast blir man lycklig i hela kroppen och energin återvänder som med ett trollspö.

Vandrar runt i trädgården var dag för att se vad som händer och visst har det hänt en del bara man tittar noga noga...Hihi.

Framför allt har jag varit ute så mycket som bara går de här dagarna för att tanka solenergi.
I brist på trädgårds fix vilket är liiite tidigt än så var jag vid Vätterns pärla Varamon och lekte med kameran dock mobilen då jag glömde kameran hemma.


Strålande sol i onsdags..


Sol och is en fin kombo.


Ett rosa nagellack som ger lite reflexer..


Isens enorma kraft när den tryckts upp på land.


En liten mini grotta under isen.


Min tolkning denna vecka inte så mycket trädgård i min tolkning dock.

Vill ni se fler kika in Här

Kram Ing-Mari







5 kommentarer:

  1. Så flotte foto! Is og sol er vakkert, ja. Ha en fin helg :-)

    SvaraRadera
  2. Fantastiska bilder!
    Ha en härlig helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. I vårsolen får man tillbaka kraften i kropp och själ.
    En skön helg önskar EvaLinnea

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  5. Så underbara bilder på is och sol.
    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera