fredag 12 april 2013

Lycka...

Ett bra ämne denna gråa och kalla fredag.
Ja, vad är lycka för mig?
Väldigt mycket och väldigt lite blir nog min tolkning av det.
Behövs så lite för att jag ska bli så där extra lycklig.
Så här på våren finns det mycket, det första krokus knoppen.


Att dammen blivit fri från is och få se att alla fiskar överlevt vintern.



Alla strålande dagar med sol

Finns mycket att vara lycklig över Framför allt min fina familj också såklart.
Idag är det gråkallt så det får bli att tända i vedspisen och dansa mig varm med dammsugaren.

Mer lyckliga stunder hittar du Här
på bloggen bland rosor och bladlöss.

Kram Ing-Mari




8 kommentarer:

  1. Du har så rätt! även om man är trött på vintern så är din vinterbild väldigt fin att titta på.
    Trevlig helg/Mia

    SvaraRadera
  2. Underbart härliga lyckliga bilder och beskrivning...=)
    Ha det toppen....!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. så är det inte behöver det vara storslaget för att man skall var lycklig.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. nej....jag tror det är i det lilla man finner mest lycka.
    Nu undrar jag om vi bor vid samma sjö?? det ser väldigt bekant ut.
    Ha en finfin helg.
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är samma sjö Lotta, Fast jag bor 1,5 därifrån men åker gärna hit soliga dagar vinter som sommar..Så underbart vackert...

      Radera
  5. Det är en lycka att man kan finna lycka i små ting. Allt blir så mycket roligare då.
    Så underbar!
    Ha en härlig helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera