måndag 25 juni 2012

Regnet det bara öser ner... o jag blir blöt om både skor o strumpor...tra..la..la

30mm regn i natt och nu på morgonen och inte en tendens till att avta.
Så vad ägnar man sig åt då när en del innebestyr är gjorda, lite drömmar kanske.

Gjorde ett fynd i helgen vill ni se vad?


 Vilken skatt va..En massa fönster som ska bli mitt nya växthus. Är en hel del jobb att få ordning på dem först så jag måste lära mig att kitta fönster, kommer vara attans så bra på det när alla är klara.


Saknar ett par fina par dörrar i glas bara också. Fast det är ju ingen brådska är ju ett framtidsprojekt.

                                                     Har tänkt mig något i den här stilen.



Jag vill både kunna odla i det och även sitta och mysa i så det får inte bli för litet. Kan se mig sitta där med en kopp kaffe och en tidning tidig vår när det fortfarande är kallt och ruskigt ute.

                                                            Tänk vad klok han är Puh.


                                                                        Kram Ing-Mari 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar