torsdag 28 juni 2012

Trivs som fisken i vattnet...

Vad underbart väder vi har, passar mig perfekt med sol på min semester.
Har tillbringat dagen med att foga plattor, fog som hårdnar när man fuktar den så att inte ogräset växer in mellan plattorna. men vilken tid det tar man måste ligga på knä och sopa i sand i skarvarna. Men bra blir det säkert.

Måste visa några fynd jag gjorde igår var en sväng på Blomstertorget med en kompis. Jag skulle bara följa med som sällskap. Jojo, det gick ju inte så himla bra den här gången heller. Fanns ju så mycket fint.

Köpte 3 citrontimjan och 2 trampnarv.

Hittade en växt som blir ca 80 cm hög och med röda stora blad, kommer passa perfekt i min lund. Men tyvärr har jag redan glömt vad den hette...Suck.


Köpte ett antal vatten växter till dammen också.

De sålde ut alla zinkbaljor för 50 kr/st oavsett tidigare pris. Var ju bara tvungen att köpa några.
Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha dem till än..Men jag brukar inte ha så svårt att få användning för saker..

A har trimmat fiskarna till att äta ur handen och han lyckas med det, tam fisk lite häftigt.




                                                 
                                                      Kram Ing-Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar