måndag 1 oktober 2012

Otur eller tur??

Ja, det är nog en tolkningsfråga kanske.
Ledig söndag t.o.m tisdag nu och vad händer! jo, en dunder förkylning anfaller mig söndag eftermiddag.
Så jag tillbringar väl mina lediga dagar med att försöka kurera mig så jag kan jobba på onsdag..Suck

Jag som hade tänkt få lite klart i trädgården de här dagarna fast idag faller det ett stilla regn i alla fall.

Men jag tänkte visa min lampa/lampor som jag gjort. Är ju ett stort fan av rostigt och fick för mig att jag ville ha rostiga lampor...;) och så fick det bli.
Taklampan är gjord av plåt som bockats runt en en tom rulle som det varit svetstråd på.


upphängningen är av grovt rep.


tyg sladd till lampan som är stor rund.


Vägglampa 




Det bästa är att när jag tröttnat kan jag lugnt kasta dem för de har inte kostat mig många kronor.
För jag tycker ju om att byta ut en del hemma lite då o då.

Kram Ing-Mari




2 kommentarer:

  1. Äntligen kan jag kommentera hos dig, jag har försökt flera gånger men något har inte funkat. gud vad fräcka lampor!!
    ha det gott/mia

    SvaraRadera
  2. Tackar! vad kul att det funkar igen..
    Kram Ing-Mari

    SvaraRadera