söndag 30 september 2012

Änglar..

Idag har jag hunnit med att både vara ute och plocka lite inne.
Har plockat in lite höst färger att njuta av.




Varit och hämtat ut ett paket.
Ett tradera köp som var så tjusig.
Har länge gått och spanat på olika varianter men föll för detta.


Uppstod ju givetvis ett problem.
Flaskorna som jag tänkt ha där i var förstora
så nu måste jag tänka om så då ställde jag det åt sidan så länge.

Plockade fram lite änglar istället.
Änglar och små tavlor med härliga små ord
värmer gott i höst rusket.






Måste få upp en låda till att ha böcker i
är bara trädgårdsböcker hihi
några om inredning också.




Kyrkljusstaken som jag har framme året runt
men under advent och jul står den i fönstret.







Många änglar är det.

I nästa inlägg tänkte jag visa lampan som jag gjort
tycker ju att rost är så fint.

En underbar söndags kväll önskar jag er alla.

Kram Ing-Mari


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar