söndag 2 september 2012

Höstmånad..

Och så har vi kommit in i första höstmånaden. Vet inte riktigt vad man ska tycka i år. Annars kan det vara rätt skönt att få vara inne och mysa och ta det lugnt.
Men det har man ju gjort till och från i sommar då det regnat som spö ute.
Jag har i alla fall börjat plocka fram lite pyssel som jag ska ägna mig åt. Ska göra lite fotoalbum till en del kort. Sånna som har en speciell plats i mitt hjärta. När jag satt och gick igenom fotona så hittade jag gamla trädgårdsbilder. Så tänkte visa lite för o efter bilder.
De gamla bilderna är från -09 då det bara var en stor gräsmatta i trädgården.


Idag.


Då.


Idag.


Då.


Idag.


Då.


Idag.


Då.


Idag.



Lite svårt att se hela skillnaden ser jag. Beror på att det är tagit med olika kameror och lite olika vinklar.
Ska bli roligt att se hur det ser ut om ytterligare 3 år..Hihi

Ha nu en underbar söndag alla.

Kram Ing-Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar