fredag 7 september 2012

Blommig fredag - Förväntan...

Hela min trädgårds glädje är nog förväntan, väntar alltid med spänning på något.
Resultat av ett nytt projekt Kanske.
 Vårens första blomma och nästa och nästa. Insåg att jag inte hade några kort av vår blommor på denna dator då jag bytte i somras. såå det får bli sommar förväntningar.
När rosorna i min rosengång börjar blomma.


När man följer en lilja från knopp till blomma.



Eller Afrikas blå lilja..



Alltså det finns så mycket förväntningar i trädgårds världen.
Och man blir lycklig ända in i hjärtat av alla dessa.
Det lugnt som infinner sig när man går ut i trädgården skapar också en förväntning.

Från en trädgårds nörd till er andra.
Ha nu en underbar fredag.

Kram Ing-Mari







2 kommentarer:

  1. Trevlig blogg du har, kommer att titta in här igen.
    Härliga förväntans bilder du visar.

    Mvh Mia
    Ps. Välkommen att titta in hos mig.

    SvaraRadera
  2. Tackar..
    Kommer att titta in hos dig också, så kul att se andras trädgårdar.
    Kram Ing-Mari

    SvaraRadera