onsdag 12 september 2012

Ljuvlig höstdag..

Oh, vilken härlig höst dag vi haft idag och jag har varit ledig hade inte kunnat bli bättre.
Var i Motala och besiktade bilen idag och svängde då in på M-blommor som nu mera är plantagen ägt.
Men måste säga att det inte är som plantagen där mycket är kvar och sig likt sen det var M-Blommor.
Och tack o lov för det blev så besviken då det såldes till plantagen.
Men är rädd för att ju längre tid det går dessto mer plantagen kommer det nog bli över det.
Köpte i alla fall några Ljung är ju dags att få till lite hösturnor snart.

Jag fick lite hjälp och klarhet i mina Klematis idag från en sida på FB.
Har 2 stycken klematis som är så lika och visste inte vilken som var vilken..Fniss..

Sommer Snow..


Skogsklematis..


Nu vet jag vilken som är vilken...:)

Lite härliga höstfärger..





Ringblommor har ett oförtjänt dåligt rykte, de är ju underbara.
Har en sats ringbloms salva som står här som jag väntar på ska bli klart.
Har aldrig gjort det förut så det ska bli spännande.

Till er alla.

Kram Ing-Mari




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar