måndag 10 september 2012

Det lilla som rör sig i trädgården..

Var ute med kameran en sväng för att fånga de små inneboende i trädgården.
Men det var glest med besökare just när jag var ute, men några hittade jag.





Har börjat med lite höstpyssel nu på kvällarna när det är för mörkt att vara ute.
Scrapbooking är nått som jag tycker är kul.
Har gjort ett litet minnes album som jag ska skicka till våra kära vänner som bor 50 mil bort.




Har några födelsedagar framöver så några kort till blir det.
Sen har jag tänkt att göra några trädgårdsalbum.
Kul att sitta och titta i om några år.

Nu ska jag gå ut och köra några lass jord till min nya rabatt.
Hade tänkt den skulle bli klar snart så jag hinner plantera också.

Kram Ing-Mari






2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort! måste vara kul att få ett sånt kort som är gjort med omtanke.
    Vilka söta små aster, mina blommar inte än.
    Mvh Mia

    SvaraRadera
  2. Tackar..
    Det är bara den Astern som blommar har 3 till som inte börjat än.
    Ing-Mari

    SvaraRadera