torsdag 2 augusti 2012

I vår lilla stad...

Som jag skrev i förra inlägget har vi marknad nu i vår lilla "stad".
Man går och går så nu har jag så ont i mina fötter.
Igår onsdag var jag inne med min dotter och gick på eftermiddagen.
Vad köper man då på marknaden finns inte så mycket.
Men hittade ett stånd som sålde Alunrot och var ju bara tvungen att inhandla några
namnlösa ex.

Trångt och klibbigt varmt har det varit.
Men lyckades fota på en ganska tom gata.


Idag torsdag var jag inne med en kompis en sväng.
Blev lite annat då fika på ett mysigt litet Café i Sjölingården.
Var inne på skolmuseumet.
och blev lite nostalgisk.



Herr benrangel.
Mycket hemliga saker i dessa burkar från Kemin.



Sen gjorde nått jätte häftigt..


En grymt häftig upplevelse.




Nu ska jag inta soffan och vilo läge till Ernst på tv.

Kram Ing-Mari



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar