torsdag 12 juli 2012

Efterlyser lite sommar och sol..

Nog för att det är skönt att slippa vattna dagligen men jag gör hellre det än allt detta regn.
Kommer en skur varje dag nästan annars är det kallt.
Blir inte så mycket gjort i trädgården som jag hoppats på, fast det är ju inte försent än får hoppas på en lång varm höst sen.
Var ute och fotade en del av mina hostor igår innan regnet kom. Vilka otroligt fina och praktiska växter det är. Kommer att bli betydligt fler av dessa i vår trädgård.






















Hoppsan det blev många bilder men eftersom jag har bloggen som en slags dokumentation för mig själv också så får ni hålla till godo.

Har varit ute och staplat ett gäng torvblock som min käre man kom hem med idag. 
Han kan verkligen göra mig glad, andra får blommor jag får torvblock men jag blev såå glad.
Så nu har jag ett projekt till som väntar..Hihi.

Nähä, nu ska jag sätta mig o titta på Ernst. Det är sommar det.

Kram Ing-Mari











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar