onsdag 18 juli 2012

Snart så...

Dagen började med ett spö regn så förmiddagen ägnade jag åt att dammsuga och handla och hoppas på att solen skulle titta fram
Vilket den gjorde också vid lunch tid, fick fart ut så jag kunde fortsätta med min rabatt vid körsbärsstigen.
                                          Längst bak i rabatten bredvid vagnen sitter det
                                                               5 st rosenflockel

 Hosta utmed hela kanten.


                                               Där i mellan sitter det 6 st nävor av olika slag.


# st olika magnolior, ett klippstånd, en rodgersia, ett älggräs,
en benved och en spirea 


Fattas några fler nävor sen tror jag att jag är nöjd. 
Återstår att se nästa år när man kan börja ana hur det kommer att växa ihop.


ytterligare 2 rosor som slagit ut hos mig.
nedan Nostalgi


Memorie


Även president har slagit ut de här 2 dagarna när solen tittat fram lite.


Nu ger jag upp nätet vill inte vara med idag och jag har inget tålamod när det gäller datorer.

Kram Ing-Mari






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar