tisdag 3 juli 2012

Inte behövs det styrketräning på gym...

Gjort ett rejält styrke pass idag. Har öst ut ett ton grus och det känner jag i armarna nu.
Det har ju varit underbart väder så jag har fått lite solbränna på köpet.
Förena nytta med nöje är min melodi. Fick hjälp av A att hämta singeln så jag slapp ösa allt 2 ggr.




Gruset ute på en del av ytan tar en bit i taget så himla tungt.
Sen måste vi hämta ett lass till går åt mycket mer än man tror.


Var ju tvungen att placera ut lite växter för att se hur det blir.
Imorgon hoppas jag få tid att gräva ner lite av växterna.


Idag har den första liljan slagit ut. Ytterligare en blomma jag älskar, de är så ståtliga.


Även den första dagliljan slog ut igår.


Nu är det nog dags att laga lite kvällsmat, Blev så sugen på kålfärsgryta så det får det bli.
Jag är väldigt dålig på att laga mat varma sommar dagar vill inte gå in för att ställa mig vid spisen 1 timma.
Jag har funderat på ett ute kök det skulle passa mig perfekt kunna laga mat utan att gå in.
Hmm...tål att tänka på.

Kram Ing-Mari


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar