söndag 8 juli 2012

Vilken underbar helg...

Igår var vi på Heda marknad (liten marken i Östergötland) där utbudet skiljer sig helt från traditionell marken.
Hembakat bröd, hantverk, egen producerat och växter är vad som säljs. Så mysigt att strosa omkring och bara titta och njuta av allt fint.
Köpte mig ett super fint halsband ett hamrat silverhjärta med texten följ ditt hjärta.


Hittade en Alchymist ros som har stått på min vill ha lista ett tag.

En Alunrot Heuchera Mahogny, vilken underbar färg den hade. Är svag för alunrot också blir fler o fler växter som det visar sig att jag faller för..hihi.

2 st jätte kattfot fick följa med hem också.


På kvällen var vi på den årliga Ängafesten som väderstad IK fixar. det är en grillfest med uppträde till maten och sedan dans tills inpå natten. I år var det 370 grillbiljetter sålda så ett stort tack till alla som är med och ser till att det funkar varje år ett enormt jobb är det att få till allt.
Vi klarade oss till kl 23 innan regnet kom så vi hade tur med vädret.

På dagliga runda mellan regnskurarna idag så hann jag med foto lite nya blommor som slagit ut.
Börjar med att visa 2 klematis som slagit ut för fullt nu.
Warszawska nike.

Och som vanligt så har jag glömt ett namn..


Liljorna har jag aldrig lyckats lära mig namnen på heller..men fina är de..




                                         Hoppas på lite sol till alla er som börjar er semester nu.
                                                           Ha nu en fortsatt skön söndag.
                                                     
                                                               Kram Ing-Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar