söndag 29 juli 2012

Kyligt igen..

Var det sommaren vi hade förra veckan kanske, tyckte det kändes som höst luft idag.
I mitt förra inlägg så skrev jag och hoppades att den lilla koien klarat sig men tyvärr hade hägern skadat den så vi var tvungna att avliva den också.
Nu har vi satt nät över dammen och guldfiskarna börjar tordas visa sig lite igen efter att varit livrädda några dygn nu.
Är ju jätte kul att de är tama och kommer o vill ha mat när man kommer ner till dammen samtidigt som det inte är bra eftersom de kommer vilken skugga de än ser. Vilket i det här fallet var en häger.



Nu börjar alla Hortensior att blomma.





Tror att jag visat mina solbrudar förut men de är ju så underbara.
Älskar dessa färger som lyser upp det grå mulna.



Skulle in till plantagen och köpa några stenar och vad ser jag då tror ni..
Joo, de hade 50% rabatt på prydnadsbuskar och träd.


En fläder fick följa med hem.


En fläder Black Lace.


En vitbrokig kornell.


Heuchera Fire Chief


Heuchera namnlös

Var en sväng på Lidl och där hittade jag några Klematis.


Rouge Cardinal


Madame Julia Correvon


Justa


Piilu

Nu måste jag göra plats för allt detta eller skapa en ny "liten" rabatt någonstans..
Vilken o-tur...hihi...
Blev mycket bilder idag, är ju så mycket man vill visa och dokumentera.

Ha nu en underbar söndagskväll alla härliga läsare.

Kram Ing-Mari




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar