tisdag 10 juli 2012

En underbar doft i trädgården nu..

Nu har de flesta rosorna slagit ut och luktar himmelskt gott allra helst tidigt på morgonen och kvällar.
Ibland skulle det vara bra om man kunde ta lukt bilder. Eller tänk om man kunde spara dessa dofter och släppa ut i trädgården lite när man behöver lite avkoppling och tänka tillbaka på den ljuva sommaren.

                                                                       Sympathie.


                                                                     Flammentanz


Coral Dawn


Coral Dawn igen.


Maiden´s Blush


New Dawn


Namnlös


Sympathie igen


Rose de recht.


Nu får ni använda fantasin för att känna alla dofter. De flesta av dessa rosor är små än så länge då jag planterade dessa förra sommaren i min rosen gång.
Men hoppas de växer till sig fort och täcker hela gången som jag tänkt mig.

Nu ska jag iväg och jobba ett pass så det är bäst att sätta fart och fixa till sig.
Ha det bäst alla där ute.

Kram Ing-Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar