måndag 9 juli 2012

Vit vitare vitast..

Jag tycker om vitt och gammalt blandat med nytt och en massa loppis fynd.
Tänkte visa några bilder från vardagsrummet ni får ursäkta kvaliteten på bilderna då de är tagna med mobilen. Önskar mig ett nytt golv hit också sen är jag nöjd för en stund iaf..hihi.

Korten är från aug förra året så det har blivit en del förändringar redan.
Tavlorna på bilden ovan är borta. 

Tillkommit några änglar på hyllorna.


Älskar min fina kyrkljusstake så den står framme året runt. Juletid i fönstret resten lyser den upp vårt lite mörka hörn.


Hittade ingen lampa som jag ville ha så jag gjorde en i rostig plåt. Ska bara byta rep till ett lite grövre. 
Riktigt nöjd blev ett fint ljus som inte är bländande då jag egentligen inte gillar taklampor men de behövs ju ibland.


Här syns det lite hur ljuset är. Bordet dukat till tre rätters middag med himla goa vänner.



Idag blev det bara en bildkavalkad.
Semestern är slut och ska börja jobba idag känns lite både och trist men ändå skönt. Har 2 veckor till i augusti så det är snart ledigt igen.
Ha en toppen dag allihop.

Kram Ing-Mari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar